با ناواتری در گوشه گوشه ، فصل جشن در هند تقریباً آغاز شده است. آن زمان از سال است که باعث جشن گرفتن هم برای برند ها و هم برای افراد دیگر می شود. در حالی که هدف اولی ها این است که با قرار دادن بهترین قدم جلوتر به این تشویق تعطیلات بیفزایند ، دومی به ادامه می دهد.

در حالی که برند های هندی خود را برای فصل پیش رو جشن آماده می کنند ، بازاریاب ها باید اهمیت رسانه های اجتماعی را در تأثیرگذاری بر تصمیمات درک کنند. با چندین مکالمه که هر ساله در حدود فصل جشن در شبکه های اجتماعی انجام می شود ، ایجاد بازاریابی موثربرای ارتباط با مخاطبان هدف برای بازاریابان بسیار حیاتی است. شاید برای برندهایی که با استراتژی مناسب به آن نزدیک می شوند ، زمان بسیار خوبی از سال است.

مشاهده در ادامه مطلب .


مرجع اپل و آی او اس برند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انشادون دستگاه چاپ بنر طلایی یووی دانلود | مرجع دانلود فیلم و سریال , موزیک , اپلیکیشن و... خندوانه percept asacharter هر چی که بخوای